Abonnement

Krijg ik entreegeld retour als ik een abonnement afsluit?

Wanneer je op de dag van je bezoek kiest voor een abonnement met jaarlijkse automatische verlenging, krijg je korting met je entreekaart.

Kan ik het abonnement van mijn partner of kind gebruiken voor iemand anders, als hij/zij er niet bij is?

Ieder gezinslid krijgt een abonnementspas met daarop een foto. Een abonnement is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij misbruik wordt het ingenomen.

Moet ik (pas)foto’s meenemen als ik een abonnement wil kopen?

Nee, je krijgt na betaling een inschrijfformulier mee naar huis. Vul hier je persoons-, adres- en bankgegevens op in. Neem het formulier, inclusief van ieder gezinslid een pasfoto, mee naar je eerstvolgende bezoek aan Dierenrijk.

Hoe lang is een abonnement geldig?

Het abonnement is vanaf de dag van aankoop een jaar geldig, tot het einde van die maand.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Opzeggen van een abonnement kan door te mailen naar info@dierenrijk.nl, tot uiterlijk één maand voor afloop van het abonnement.

Wordt een abonnement automatisch na een jaar verlengd?

Abonnementen worden altijd automatisch verlengd.

Ons jongste kind is net 3 jaar geworden en heeft een abonnement nodig. Mijn abonnement is nog geldig. Hoe kan ik een abonnement krijgen met dezelfde einddatum?

Kinderen tot en met 2 jaar krijgen gratis entree. Zij ontvangen een gratis abonnement. Vanaf hun 3e verjaardag gaan zij betalen voor het abonnement en betalen het resterende bedrag tot de einddatum.

Als ik mijn abonnementspasje kwijtraak, waar kan ik dan een nieuw pasje aanvragen?

Bij de kassa kun je een nieuw pasje aanvragen. De kosten hiervoor bedragen € 3,50.

Kan ik een abonnement cadeau doen?

Ja. Dierenrijk verkoopt Pico-cadeaubonnen in ieder gewenst bedrag. Je kunt deze bonnen om laten zetten tot een abonnement. Pico-cadeaubonnen zijn te koop in de souvenirshop van Dierenrijk.

De mooiste tijd beleef je bij Dierenrijk, onderdeel van Libéma